Chcesz sprawdzić, kto sporządza biuletyn firmowy? Koniecznie zajrzyj tu.
Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy więc, jakie materiały można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny
Gazeta firmowa może spełniać rozmaite funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, chwalenie się wzrastającymi wynikami, rozmowy z najlepszymi członkami zespołu. Takie gazetki mają duży wpływ na funkcjonowanie całej firmy, gdyż wspaniale zagrzewają do pracy załogę. To sprawia, że pracownicy są bardziej skorzy do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe powinności dają im większą dawkę satysfakcji. Badania dowodzą, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane artykuły, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Ogromnym plusem jest także likwidowanie szumów komunikacyjnych między pionami, które są głównym powodem nieporozumień w wielu firmach. Firmowy biuletyn gwarantuje również stuprocentową jawność działań przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – zaufaj specjalistom
Oczywiście korporacyjny biuletyn to również znakomita metoda reklamy. Broszura trafia do adresatów takich jak: klienci, konkurencja, organizacje gospodarcze, uczniowie. Korporacyjny biuletyn w ten sposób realizuje cele promocyjne, zwiększa wyniki sprzedażowe, a także wspiera działania PR. Planując stworzenie gazety korporacyjnej powinniśmy przede wszystkim zwerbować zespół redakcyjny oraz zaprojektować sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Warto skorzystać z usług specjalistów (np. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, określą format i zatroszczą się o druk. Z ich pomocą gazeta korporacyjna z pewnością okaże się sukcesem.
Kontakt z nami:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]