Usługi SEO - więcej o ofercie na seo4.net.
Przedsiębiorstwa oraz administratorzy sklepów internetowych, którzy marzą o tym, by wyświetlać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum trzy sposoby. Pierwszy, którego nie zalecamy, to podejmowanie działań samemu. Nie mając kwalifikacji w kwestii SEO i nie monitorując każdego dnia komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – najważniejsze – efektywnie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet przeznaczony na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że pomijając specjalistów od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od content marketingu, kampanii Google Ads, kodowania czy projektowania graficznego służący merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Rzetelna agencja SEO opracowuje indywidualną ofertę dla każdego klienta
Agencji SEO w naszym kraju jest mnóstwo. Co wziąć pod uwagę podczas doboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Warto wybrać firmę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, ale także tych kreatywnych oraz reklamowych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze niesie za sobą należytą jakość usług. Współpracując z agencją, która istnieje od około dekady, można mieć pewność, że dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może bez przeszkód pochwalić się ciekawym portfolio swoich uprzednich klientów. Agencje SEO na ogół na swoich stronach dodają sekcję „Case study”. Zanim podpisze się umowę warto przeczytać studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich wyników można się spodziewać po agencji, a także to z jakimi problemami się mierzyła i z jakimi branżami miała do czynienia. Rzetelna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: pisze o planach prac na zbliżające się miesiące, a także dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.
Następny istotny aspekt to personalizacja oferty i dobranie strategii prac do profilu działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel dobrej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, by poprosić o dokładniejsze dane o firmie, potrzebne do przygotowania dla niej indywidualnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można wyszperać tak po prostu online, jak przykładowo informacja o realizowanych przedtem pracach SEO oraz o kluczowych dla klienta produktach albo usługach, które zamierza wypromować.
Jaki model rozliczeń z agencją SEO jest właściwy?
Przezornie powinno się potraktować firmy SEO, które oferują rodzaj umowy z rozliczeniem się za uzyskany efekt. W takim systemie rozliczenie odbywa się wtedy, kiedy słowa kluczowe dotrą na uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top5 albo pierwszej strony wyników). To nadal całkiem popularny sposób rozliczeń, jednakże wiąże się ze znacznym ryzykiem – można wszak osiągnąć błyskawiczne rezultaty łamiąc reguły określone przez Google. Stale modyfikowany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, w związku z tym odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do ceny za usługi firmy SEO, to rzadko jest ona stała – zwykle w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby opracować drobiazgowy audyt SEO, a potem zrealizować wszystkie wymienione w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy witryna klienta jest już zoptymalizowana, koszty prac są o wiele mniejsze.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]