Dowiedz się, kto oferuje pozycjonowanie stron Google
Pozycjonowanie stron to szereg działań, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia ilości transakcji firmy. Inną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, produktu lub usługi.
Google wartościuje wszystkie witryny internetowe na podstawie blisko 200 przeróżnych faktorów. Efekt tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona albo jej podstrona pokaże się w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają między innymi prędkość ładowania, linkowanie (off-site i on-site), a także jakość contentu.
Wstukując w przeglądarkę Google jakiekolwiek słowo, internauta otrzymuje listę stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe hasło. Które adresy pojawią się w SERP na pierwszych pozycjach? Najczęściej te, których treść jest unikalna oraz dobrze nasycona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także poprawnie wykonane kodowanie, szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), a także liczba portali www zamieszczających odnośniki do naszej strony.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz to profesjonalistom z agencji SEO
Algorytm Google systematycznie ulega zmianom, dlatego warto przekazać pozycjonowanie i optymalizację stron i sklepów zawodowcom. Świetnym wyborem będzie firma SEO posiadająca kilkuletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale również prowadzenia kampanii Google Ads czy programowania. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo zwiększą dochód firmy.
Otwierasz firmę? Pozycjonowanie jest teraz nieodzowne!
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta adresowana do zarządców stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług czy produktów firmy. Decydując się własna działalność niewyobrażalne jest współcześnie nie posiadać własnej strony firmowej lub ją uruchomić, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle statystyk prawie 97% klientów szuka w sieci informacji o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w Top3 wyników wyszukiwania niesamowicie zwiększa szansę, iż internauta zdecyduje się na naszą ofertę.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]