Wirtualny spacer z modelem 3D – pokaż się potencjalnym klientom

Masz kłopot z sporządzeniem wirtualnego spaceru z modelem 3D? Zleć to specjalistom.

Wnętrza 3D to idealny sposób na zaprezentowanie przyszłym klientom naszej nieruchomości, powierzchni usługowej czy biura, z których planują korzystać. Dla większości klientów okazja do obejrzenia takiego lokalu przed skorzystaniem z oferty jest niezwykle ważna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są wnętrza 3D oraz spacer wirtualny? Jak można użyć taką wizualizację do promocji i czy opłaca się to robić? Na te pytania odpowiemy poniżej.

Co daje wirtualny spacer z modelem 3D?

Wnętrza 3D to opracowany w oparciu o wielu fotografii model 3D naszej nieruchomości, który oglądany jest niczym “domek dla lalek”. W takim modelu widoczny jest układ wszystkich lokali, a my możemy go przybliżać, przesuwać i skupiać się na wybranych pomieszczeniach. Model jest udostępniany użytkownikom w postaci interaktywnej, dzięki temu mają oni wgląd do całej bryły nieruchomości wraz z wnętrzami 3D. Niezależnie od wykonania samego modelu wnętrza 3D, możemy również zamówić interaktywną wersję ze spacerem wirtualnym. To najpopularniejsza opcja. Polega ona na tym, że prócz oglądania wyłącznie modelu 3D pomieszczeń, np. hotelu czy siedziby firmy, możemy przenieść się jednym kliknięciem myszki do wybranego wnętrza, a następnie zacząć jego oglądanie od środka. Wirtualny spacer VR umożliwia też przemieszczać się do kolejnych wnętrz zupełnie jak w rzeczywistości.

Wnętrza 3D w biznesie – gdzie je udostępnić?

Za pośrednictwem modeli 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie szczegółowo zademonstrować klientom konkretny budynek i jego wnętrza. Tę metodę reklamy można wykorzystać do zaprezentowania baru, hotelu czy warsztatu, a także po prostu zademonstrować dużemu gronu zainteresowanych wygląd naszej firmy “od środka”. Wnętrza 3D możemy też użyć, w celu sprzedaży mieszkania, aby przyszli klienci mogli gruntownie przyjrzeć się nieruchomości.

Modele 3D wraz ze spacerem wirtualnym powinno się przygotować z wielu przyczyna. Najważniejszy z nich to opcja opublikowania ich w wizytówce Google Moja Firma, na naszej stronie www bądź udostępnianie ich w innych zalecanych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D pozwala efektywniej przekonać klientado zamówienia naszych usług. Internauci, którzy poznają dokładnie nasze przedsiębiorstwo będą darzyć je znacznie większym zaufaniem i zaczną postrzegać jako kompetentną markę. Jest to także świetna metoda na wyróżnienie się na tle konkurencji, gdyż obecnie – mimo ogólnego dostępu do tej technologii – większość firm z niej nie korzysta. Model wnętrza 3D można zdobyć w łatwy sposób — trzeba po prostu zlecić jego wykonanie zawodowemu fotografowi.

Kontakt z nami:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]