Nowoczesny biznes nie poradzi sobie bez marketingu. Obecnie reklama ma rozmaite formaty: publikuje się ją w internecie, w tym na portalach społecznościowych, oraz w prasie. Jednakże wciąż nie odchodzi się od tradycyjnej promocji z wykorzystaniem kalendarzy bądź plakatów. Wykorzystuje się też jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy szczególnie uwielbiają – promocję za pomocą gadżetów.
Gadżety reklamowe – niektóre opłaca się mieć zawsze w pogotowiu
W przeciwieństwie do pozostałych form promocji, różnego rodzaju gadżety są konkretną rzeczą, która nieraz jest bardzo przydatna, dzięki czemu zostaje z nimi na dłużej. To z kolei powoduje, że nasi potencjalni kontrahenci i klienci bardzo je lubią. Niełatwo wskazać osobę, która odmówi przyjęcia w banku czy w kancelarii torby na sprawunki albo długopisu. Są to bowiem przedmioty, które zawsze należy mieć w pogotowiu. A co istotne – taki upominek jest gratis! Tymczasem korzystając regularnie z danego gadżetu, klient cały czas widzi slogan reklamowy firmy, od której go otrzymał, wskutek czego automatycznie zostawia ona silny ślad w jego pamięci.
Hurtownia gadżetów reklamowych – ręczniki i smycze
Sitodruk, czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod, które stosuje się przy personalizacji gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na powierzchniach drewnianych, tworzywach sztucznych, jak i tkaninie. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest rzecz jasna odzież reklamowa – przeważnie wykonuje się nadruki na koszulkach, a w ostatnich latach też na kurtkach, polarach oraz spodniach. Dodatkowo można wydrukować logo firmowe na torbie zakupowej, szlafroku i etui na klucze. Jeżeli zależy nam na rozległym wyborze opcji nadruku, warto sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. W jednym miejscu można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale też np. skrobaczki do szyb aut, breloczki bądź ołówki, co przyśpieszy organizację każdej akcji marketingowej.